reloj

relojes web gratis

viernes, 6 de febrero de 2009

Galego


Hoy se inaguró en los Reales Alcázares de Sevilla la exposición "As nosas palabras.Os nosos mundos.cultura de Galicia",que trata sobre la história y evolución de la lengua gallega y permanecerá abierta hasta el 15 de Febrero. Yo estoy encantado, porque todo lo que suene a mi tierra me gusta, pero realmente no creo que vaya a tener mucho éxito, porque no creo que haya demasiados sevillanos interesados en la lengua gallega, excepto los gallegos que residimos aquí o los consortes, o algún amigo/a de los gallegos en Sevilla. Todos los que me conoceis deberiais a verla y aprender un poquito, "pra cando vos fale en galego e non entendades o que vos digo".
Si hubiera degustación de productos típicos ( polvo a feira, lacón con grelos, empanada, queimada,queixo de Arzua,...) seguro que tendría mas éxito.
Yo me comprometo a que todo el que vaya a verla y pueda demostrarlo documentalmente, envitarle a probar algún producto típico de la tierra.Y ahor para que vayais haciendo boca, unos versos de Rosalia de Castro. Que sexades felices e, un bó polvo a feira pra celebralo.( En próximos días traduciré esta última frase que puede haber malpensados)

Unha vez tiven un cravo
cravado no corazón
e eu non me acordo xa se era aquel cravo
de ouro, de ferro ou de amor
Soio sei que me fixo un mal tan fondo
que tanto me atormentou
que eu día e noite sen cesar choraba
cal chorou Madalena na Paixón.
“Señor, que todo o podedes
-pedínlle unha vez a Dios-,
daime valor para arrincar dun golpe
cravo de tal condición”.
E deumo Dios, e arrinqueino
mais…¿quen pensara…? Despois
xa non sentín máis tormentos
nin souben que era delor;
souben só que non sei qué me faltaba
en donde o cravo faltou,
e seica, seica tiven soidades
daquela pena…¡Bon Dios!
Este barro mortal que envolve o espírito
¡quen o entenderá, Señor…!
Rosalia de Castro: Follas Novas

"Nunca choveu que non parara"

Bicos pra miña raiña


www.sevillaenbocadetodos.blogspot.com



No hay comentarios: